Портал в режимі тестування та наповнення
«Ми допомагаємо поліцейським виправляти помилки та піднімати рівень довіри населення», – начальник управління головної інспекції поліції регіону Віталій Капуляк
Опубліковано 31 січня 2024 року о 17:30

Полковник поліції підсумував рік роботи оновленого наглядового органу Головного управління Національної поліції в Одеській області.

Управління головної інспекції – це новоутворений структурний підрозділ поліції, завдання якого оцінювати якість надання поліцейських послуг населенню, виявляти недоліки у роботі правоохоронців, допомагати їм усувати причини, навчати, як не допускати помилок у майбутньому, налагоджувати тісну співпрацю між поліцією та громадянами. У своїй роботі УГІ керується досвідом європейських країн, сучасними суспільними процесами та запитами населення. Щоб поліція була ближчою до людей і вони відчували себе у безпеці.

Для виявлення проблемних питань та підтримання високого рівня довіри населення до поліції у цілому інспектори управління головної інспекції проводять моніторинг та аналіз службової діяльності поліцейських з використанням сучасних інформаційних систем Національної поліції України. Виїжджають у громади та спілкуються з громадянами й представниками органів влади та місцевого самоврядування. Для надання об’єктивної оцінити роботі правоохоронців заступають з ними на чергування. Вивчають, як відбувається реагування на заяви та повідомлення громадян, надаються поліцейські послуги.

«Під час такого моніторингу на місцях викликів отримуємо і відгуки людей щодо якості роботи співробітників поліції. Однією із позитивних була ситуація із пошуком зниклої дитини. Наряд сектору реагування патрульної поліції отримав повідомлення від матері маляти, разом з інспекторами управління головної інспекції негайно прибув за місцем мешкання заявниці та оперативно розшукав дитя. Жінка подякувала правоохоронцям за якісне виконання службових обов’язків. Високо оцінили громадяни і роботу нарядів груп реагування патрульної поліції в складних погодних умовах на трасі сполученням Київ – Одеса. Поліцейські стежили за станом дорожнього покриття та інформували відповідні служби для їх швидкого реагування, активно допомагали водіям, які опинилися у складних ситуаціях на дорозі», - розповідає Віталій Капуляк.

Полковник поліції також зазначив, що для зворотного зв’язку з громадянами УГІ створили мобільний додаток, на який можна надіслати анонімні та контактні звернення з різних питань службової діяльності підрозділів поліції, зокрема й подавати скарги на роботу правоохоронців або висловлювати подяки за якісне виконання службових обов’язків. Позитивним прикладом застосування чат-боту назвав надходження інформації щодо розповсюдження та вживання наркотичних речовин наркозалежними особами в Одесі. Вона була передана до управління боротьби з наркозлочинністю обласної поліції і наразі проводиться досудове розслідування за статтею 317 Кримінального кодексу України щодо організації місць для незаконного вживання наркотичних засобів та психотропних речовин.

«Мобільним застосунком нерідко користуються і самі поліцейські, - говорить Віталій Капуляк. – Через чат-бот ми отримали інформацію щодо наявності колізії в законодавстві, яка була перепоною для отримання первинного спеціального звання поліції співробітниками, які не проходили військову службу. Спільно з управлінням кадрового забезпечення проблемне питання було оперативно вирішено».

Надання підтримки поліцейським територіальних підрозділів поліції є одним із важливих та основних аспектів діяльності працівників управління головної інспекції, наголошує керівник підрозділу. Інспектори УГІ вивчають умови несення служби поліцейськими, їхнє матеріально-технічне забезпечення, надають практичну та методичну допомогу, проводять семінари, під час яких вивчають актуальне законодавство України та спільно вирішують проблемні питання службової діяльності, ініціюють проведення навчання з різними фахівцями. Так, приміром, виявили неналежне забезпечення поліцейських нагрудними відеореєстраторами та док-станціями до них, що в подальшому було виправлено. Організували тренінг з суддівською ланкою для працівників підрозділів превентивної діяльності щодо правильного застосування норм адміністративного законодавства під час здійснення адміністративно-правозастосовної діяльності.

Не залишають без підтримки працівники управління головної інспекції і колишніх співробітників правоохоронних органів. Тісно співпрацюють з ветеранськими організаціями. Вирішують конфліктні ситуації, які виникають в умовах цивільного життя пенсіонерів та ветеранів органів внутрішніх справ.

Водночас працівники управління головної інспекції велику увагу приділяють курсантам Одеського державного університету внутрішніх справ, які є майбутнім нашої нації у забезпеченні прав і свобод людини. Популяризують професію поліцейського, презентують завдання, права та повноваження управління головної інспекція, шукають серед курсантів потенційних кандидатів, які б могли значно ефективніше втілювати у життя новітні форми та методи роботи, а також ефективно виконувати завдання, покладені на УГІ.

Поліцейські УГІ самовдосконалюються, втілюють в службовій діяльності нові методики, кращі європейські норми та практики, аби з кожним днем поліцейська діяльність ставала кращою, а рівень довіри населення – вищим.


Відділ комунікації поліції Одеської області 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux