Паламарчук Микола Васильович
Посада: начальник Управління режиму та технічного захисту інформації ГУНП
Звання: полковник поліції
Телефон: (048) 779-40-20
Телефони підрозділу: (048) 779-40-20, 779-40-22, 779-40-34,
Телефон факсу: (048) 779-40-23
Електронна адреса: [email protected]
Ліхопуд Тетяна Антонівна
Посада: начальник архівного відділу управління режиму та технічного захисту інформації ГУНП
Звання: підполковник поліції
Мета та завдання підрозділу:
Управління режиму та технічного захисту інформації ГУНП в Одеській області є самостійним структурним підрозділом і підпорядковується безпосередньо начальникові Головного управління.
До складу Управління входять режимно-секретний відділ, відділ технічного захисту інформації та архівний відділ.
У своїй роботі УРТЗІ керується Конституцією України, законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами МВС, НПУ та ГУНП в області, інших державних органів у сфері охорони державної таємниці, протидії технічним розвідкам, технічного захисту інформації та архівної справи.
Основними завданнями Управління режиму та технічного захисту інформації є:
-реалізація державної політики в питаннях охорони державної таємниці, контроль за її збереженням та дотриманням режиму секретності в апараті Головного управління, органах та підрозділах ГУНП в області;
-реалізація державної політики у сфері технічного захисту інформації в апараті Головного управління, органах та підрозділах ГУНП в області;
-виявлення та закриття каналів витоку інформації з обмеженим доступом в процесі службової діяльності апарату Головного управління, органів та підрозділів ГУНП в області;
-безпосередня розробка організаційно-розпорядчих документів з питань, віднесених до компетенції Управління;
-зберігання документів Національного архівного фонду, що утворюються в процесі оперативно-службової діяльності органів та підрозділів ГУНП в області, та нормативно-методичне керівництво архівною справою в апараті Головного управління, органах та підрозділах ГУНП в області.